ponedeljek, 21. april 2014

Obeski in shamballa zapestnice

Že dolgo časa nazaj sta nastala dva obeska z motivom bikca, en tak malce otroški, drug pa malo drugačen znak bika, ampak vseeno prepoznaven. Drugo je bilo zeloo težko slikati, ker se vse perlice tako zelo svetijo.



Nato pa dva obeska, ki nista nastala tako dolgo nazaj pa sta bila za Malo Eri in Lato :) Dva taka malo bolj ženska obeska ;)



In na srečanju sem prvič izvedela za Shamballa zapestnice in sem si rekla, da to pa moram probati, saj ne izgleda tako težko. Pa sem šla najprej v trgovino (me je Lidočka (pri njej sem videla zapestnice!) opozorila, da so zelo drage, ne direktno ampak tako na splošno je rekla, da te original so zelo drage. Pa nisem našla nič posebnega najprej, nato pa pri blagajni zagledam kompletek za izdelavo, pa sem si rekla, da bom kar vzela, da se naučim. Z mojo naivnostjo, da kompletek vsebuje navodila! No saj jih je, samo kakšna haha :D, tako da sem potem kar na internetu poiskala (Pinterest), pri katerem sem kmalu našla spodnji video :) https://www.youtube.com/watch?v=cA8QIJAPY5I


 Morala sem poskusiti narediti še eno!

Pa ni tako zelo težko, čeprav moja prva ima majceno napakico. V trgovini so me seveda pritegnile še florestenčne barve in sem morala kupiti tudi nekaj od tega (drage ko svinja! "pardon"), vendar sem vedela, da bodo sestrici všeč in eno si je kar hitro prisvojila :) Tukaj pa jih je nastalo kar 5, kot boste videli z vsakič manj oranžnimi perlicami :) 






1 komentar:

  1. Lepi obeski, pri zapestnicah mi je pa najbolj všeč prva, florestentne mi nekako ne sedejo.
    Lp, Škrga

    OdgovoriIzbriši