četrtek, 18. oktober 2012

Trije novi obeski

Ker mi drastično primanjkuje časa, se spravim delati samo majhne zadevščine. Nekako ne morem do tega, da bi začela delati neko stvar, jo pustila, pa potem kasneje nadaljevala, ko bi spet imela čas. Če že delam nek izdelek, bi ga res rada naredila v enem kosu, ker drugače pa kar stoji in stoji.

Prvi izdelek je mačka, ki je bila narejena za sodelavko od moje mami. Ta namreč odhaja v Avstralijo letos, in v zameno za mačko, sem dobila ogromno perlic (več v naslednjem postu). Žal slabe slikice, saj se je kar mudilo slikati, pa še to ponoči, tako da saj veste s flashom nikoli ni dobro.


Naslednji obesek zaenkrat krasi še moj telefon, figurica iz risanke Powerpuff girls: Bubbles. Kdo pozna to risanko? Še to, pri slikanju sem opazila, da nekje ven gleda malo laksa, pa ni problema, ga bomo že zakuril :)


In pa tretji, tokrat namenjen celo osebi moškega spola...znak od Mazde.


Ni komentarjev:

Objavite komentar