petek, 2. november 2012

2 novi škatlici

Še ena objava na temo servetkanja. Tokrat sta nastali dve novi škatlici, različni po obliki in barvi. Obe sta pa  namenjeni mojima sošolkama, ki sta imeli rojstni dan med počitnicami, zato sta jih šele zdaj dobili.

Prva oranžna je bila narejena čisto po mislih na sošolko, saj zmeraj pride tako barvno na faks. Ali so to nohti, ali jopica..nekaj mora biti. Če ne bi bila delana z mislimi nanjo, sigurno ne bi bila oranžne barve. In kot se zgodi tudi najboljšim, sem tokrat jaz pozabila izdelek poslikati. Zato hvala sošolki, da je škatlico poslikala iz vseh strani in kotov :)


Druga škatlica je pa malo bolj po mojem okusu, mi je bila tako zelo všeč, da je šla kar težko od mene. Bo treba narediti še kaj takega z istim motivom :)


Ko bo čas, se bo spet treba lotiti česa podobnega, saj imam doma polno polizdelkov, ki samo še čakajo svojo preobrazbo.

2 komentarja:

  1. Prav lepo je videti nekaj poservetkanega. Čeprav smo skoraj vsi začeli s to tehniko, se mi zdi, da kasneje postane ena bolj zapostavljenih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja res je, da se ta tehnika ne obdrži pri veliko ustvarjalkah. Jaz pa še vedno rada posežem po njej, čeprav je kar nekaj dela z njo. No pa saj, če tako pogledaš je z vsakim izdelkom veliko truda, no vsaj pri meni :)

    OdgovoriIzbriši