ponedeljek, 21. april 2014

Spet sem malo padla v servetkanje

Doma so me že nekaj časa čakale 3 lesene škatlice, ki sem jih kupila (v china shop), da jih okrasim. Pa dve čajni škatlici, ki sem ju v kiku dobila ceneje, ker sta imeli polomljeno plastiko zgoraj, ki jo moram zdaj z nečim nadomestiti. Vmes je bila še ena čajna škatlica, ki sem jo dobila, da jo okrasim za sodelavca, da bo v službi imel lepo pospravljeno čajčke. Iiin pa še ena škatla, ki bo ostala kar pri meni, notri imam različne vrvice za verižice in zapestnice (pssst! se spravljam v nekaj novega, ampak mucho simpl) :)

Torej najprej kompletek škatlic, no ki sicer zdaj ne izgleda več kompletek, ker so popolnoma različne. Prvo najmanjšo sem delala z rajherjevim kompletkom (1,2) za "starinske" razpoke, pa meni nič kaj tako ne nastanejo in zdaj mi je škatlica prav grda! =/ Druga v roza barvi, ki sicer ni glih moja barva, ampak je zelo lepa :) seveda z mojo običajno tehniko za razpoke. Tretja pa prav tako, vendar sem se tokrat odločila, da ne polepim celotne škatlice. Kako se vam zdi? 





Čajna škatlica za sodelavca (ker rad nabira gobe!), pa ker nimam nič v povezavi s čaji, groza. Naslednja bo kar lepo moja, da bom tudi jaz imela kam pospraviti čajne vrečkice, pa še ena, ki doma že nekaj časa čaka, da bo poslikana, pa mi jo je zdaj končno uspelo. No in te 2 zadnji rabita še novo plastiko na vrhu.




In potem sem pa nujno morala sprobati še metuljčke, ki varujejo moje vrvice za zapestnice :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar