nedelja, 18. maj 2014

Natečaj za Mavelu.com - Ustvarjalni Tim

Takole pa sem se tudi jaz odločila, da sodelujem na natečaju za Mavelu in sicer s tremi različnimi izdelki, ki so tudi bolj sveži kot ostale stvari, prav tako pa bi mi bilo težko izbrati tri stare.

Zakaj s tremi različnimi? :) Ker hočem pokazati raznolikost, ne izdelujem namreče samo ene veje ustvarjalnih izdelkov, zato bom izpostavila tri moje najbolj izrazitejše in bi pri tem poudarila, da ŽAL manjkajo kazala, ki so prav tako pomemben del moje ustvarjalnosti.

Prvo so uhančki, sicer malce drugačni kot vsi moji do zdaj, ampak mislim, da zelo lepo izražajo minimalnost :)


Drugo je poservetkana škatlica oziroma bolj velika škatla, kar zaseda tudi kar precejšen del mojega ustvarjanja in je tudi prvotna smer v kateri sem se najprej našla.


In nazadnje je tukaj čestitka, katero sem ustvarila ta teden in se mi je zdela zanimiva. Raje nisem izbrala kakšne že narejene čestitke, ampak tole svežo :)) Seveda se pri čestitkah zelo velikokrat poslužujem različnih oblik od pickpointa, quillinga, servetkov, štampiljk in drugo.


Vse moje sličice so na voljo v fb albumih v večjih velikostih, albumi pa so javni za vse obiskovalce :)


5 komentarjev:

  1. Urška izbrala si tri zelo simpatične izdelke :) Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  2. krasni izdelki. voščilnica - sladoled je pa super-super!!!!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful things and beautiful blog.

    Best regards and wish you a Happy New Year!

    OdgovoriIzbriši