četrtek, 23. avgust 2012

Koledarček

Tudi jaz si vsako leto, ko se bliža novo obdobje faxa, privoščim nekaj lepega. Verjetno ste po naslovu zdaj že lahko sklepali, da je to koledarček. Ne, res brez njega pa ne morem več. Všeč so mi koledarčki, ko so posebni, drugačni, imajo neko svojo noto, in polno nekih strani, ki jih lahko dopolniš s svojimi stvarmi. Lansko leto sem si ga kupila v mladinski knjigi od znamke paperblanks, ki mi je kar všeč (zaenkrat še služi svojemu namenu), pa bi tudi letos kupila takega, vendar z drugim potiskom spredaj.

Pa sem šla enkrat mimo trgovine Leonardo in tam zagledala preeeleep planer! Cena je kompatibilna trgovini.(če te zanima cena, piši v komentar). Vendar sem ga morala imeti, takoj sem vedela. To je ena tistih stvari, ko jo vidiš in takoj veš, da more bit tvoja. Zdaj ga imam in sem taako navdušena nad njim, res je lep. Imajo še polno stvari v tej kolekciji, torbo, puščico, za mini laptop torbico, telefon itd.

Brez slike ne gre =)



Pa še nekaj o nas kozorogcih iz revije Sensa =)


Part of me


Ni komentarjev:

Objavite komentar